Procés d’escolarització 2024-2025

Us informem que ja està disponible la informació del procés d’escolarització pel curs escolar 2024-2025.

Us recordem que aquest procés es divideix en dos:

• ADSCRIPCIÓ. Procés adreçat exclusivament a l’alumnat que estigui cursant 6è primària durant el curs escolar 2023-24 a alguna de les nostres escoles adscrites: CEIP Venda d’Arabí i CEIP Sant Carles.
  • ADMISSIÓ. Procés adreçat a la resta de l’alumnat, és a dir:
        • alumnat que estigui cursant 6è primària durant el curs escolar 2023-24 en una escola NO ADSCRITA al nostre centre (és a dir, a qualsevol CEIP que no sigui CEIP Venda d’Arabí i CEIP Sant Carles) i que vulgui matricular-se a 1r ESO,
        • alumnat que ja estigui matriculat en altre centre de secundària i que vulgui canviar de centre, matriculant-se en qualsevol dels següents nivells: 2n ESO, 3r ESO, 4t ESO, 1r BATX o 2n BATX.

Els terminis del procés són els següents:

Podeu consultar la informació detallada i dates del procés als següents documents: