Projectes – Tecnologia i digitalització 2n ESO. Hi ha molt d’enginy a les nostres aules

Quan els alumnes de 2n d’ESO inicien el curs, també ho fan amb l’assignatura de Tecnologia i Digitalització. En aquesta matèria l’alumnat, a les primeres quatre situacions d’aprenentatge, adquireix els coneixements necessaris per entendre que és la tecnologia, per quins processos passa un producte tecnològic, quines eines hi ha al taller de Tecnologia, com es dibuixa un producte per poder construir-lo, i com es pot materialitzar i construir.

El nostre alumnat de 2n d’ESO, després de passar per totes les etapes, ha aconseguit dur a terme el disseny i construcció d’una sínia, o roda de Fira.

Cal dinar l’enhorabona a tots els grups per la seva excel·lent tasca, organització i producte final.