Convocatòria de mobilitats Erasmus+ per alumnat i professorat

Dins del projecte KA121-SCH del curs 2023/2024, està obert el termini per a sol·licitar les beques Erasmus+ de l’I.E.S. Quartó del Rei per a realitzar mobilitats durant el present curs. En la convocatòria s’ofereixen mobilitats en grup per l’alumnat i job shadowing, curs de formació i acompanyament per professorat.

Amb aquestes activitats pretenem brindar al nostre alumnat una oportunitat única per treballar les 4 prioritats del programa Erasmus + vinculats amb els nostres objectius. Pel que fa al professorat, es presenta l’ocasió per adquirir noves habilitats professionals, treballar valors europeus i assolir noves competències.

Aquestes mobilitats es duran a terme a Estònia, Alemanya, Finlàndia, República Txeca (alumnat i professorat) i Àustria i Polònia (professorat).
Les bases de participació i criteris de selecció es troben publicats a la web del projecte. Per a qualsevol qüestió específica, no dubtin a contactar amb el correu erasmus@iesquartodelrei.es.

Aquestes beques es realitzen amb el finançament de la Unió Europea gràcies a l’Acreditació Erasmus que el nostre centre té des del curs 2021/22.