[CURS ESCOLAR 2023-2024] – LLIBRES DE TEXT BATXILLERAT – LLIBRES DE LECTURA E.S.O I BATXILLERAT

En aquesta secció podreu consultar els llibres de text i lectura dels distints nivells. Recordeu que pels nivells E.S.O (1r, 2n, 3r i 4t ESO) no hi ha llibres de text, ja que es treballa amb materials creats pel professorat i que l’alumnat consulta a través dels seus Chromebooks.

Podeu descarregar el llistat dels llibres de text de batxillerat per el curs 2023-2024 al següent enllaç.

Els llibres de lectura són pels distints nivells de l’E.S.O i Batxillerat són els següents:

• Llibres de llengua catalana i literatura. (Descarregar document)
  • Llibres de llengua castellana i literatura, llatí, cultura clàssica i grec. (Descarregar document)
    NOTA IMPORTANT: podria hi haver alguna modificació a setembre o durant el curs per adapatar-se a les necessitats de l’alumnat.
  • Libres de biologia. (Descarregar document)