PROCÉS DE MATRICULACIÓ – ALUMNAT QUE CONTINUA AL NOSTRE CENTRE (ESO – BATXILLERAT)

Des d’avui dia 26 de juny i fins el dia 30 de juny es realitzen les matrícules online de l’alumnat de l’ESO que ja pertany al centre i del dia 17 al 19 de juliol per l’alumnat de Batxillerat. Hauran rebut, o rebran durant el matí del dia 26 al GESTIB, la matrícula per confirmar. Recordin que les assignatures optatives ja havien estat triades al procés de prematriculació i no es poden modificar durant la aquest procés de matrícula.

Amb la matrícula cal adjuntar la següent documentació:

• Full de transport escolar, si el necessiten. (Descarregar document)
  • Full de permís per sortides amb altres majors d’edat o sols. (Descarregar document)
  • Annex 1, un signat per cada progenitor. (Descarregar document)
  • Annex 2, un signat per cada progenitor. (Descarregar document)
  • Justificant de pagament de 15 € per l’alumnat d’ESO i 30 € per l’alumnat de Batxillerat, en concepte de matrícula corresponent a fotocòpies, material didàctic, material de laboratoris, taller de tecnologia i programari de centre en el compte BBVA: ES83 0182 5830 9102 0156 0312. A l’ingrés han de fer constar nom i cognom de l’alumne, nivell en el que entra i curs 23-24. Aquestes aportacions tenen caràcter voluntari, d’acord amb l’article 88 de la Llei orgànica 2/2006.
  • Per 3r d’ESO, una foto carnet per actualitzar la fitxa de l’alumne/a.
  • En el cas de que la situació familiar hagués canviat, s’haurà de demanar cita amb el personal d’administració del nostre centre per aportar la documentació corresponent.

Instruccions de matriculació a través del GESTIB

Per realitzar el procés de matriculació a través del GESTIB haurà de realitzar els següents passos:

1) Accedir al GESTIB Famílies amb el seu compte de pare/mare.

2) Al menú esquerrà, triï l’opció “Matrícula en línea”.

3) En triar aquesta comunicació accedirà directament al procés de matriculació. Com que les assignatures optatives ja van ser triades al procés de prematrícula, només ha de confirmar-ho fent clic sobre el botó “Envia”.

4) En acabar el procés apareixerà una finestra de confirmació, semblant a la següent:

5) Finalment, disposen de la possibilitat de prémer el botó “Imprimir resguard”, que genera un senzill informe amb el nom de l’alumne/a, la data i les matèries triades:

En un o dos díes rebran un sms o correu de l’institut per indicar que el seu/la seva fill/a ha estat matrículat/da correctament.

En cas que faltara documentació (excepte si és el transport escolar) se’ls hi farà saber.