Convocatòria de mobilitats Erasmus+ per a alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat

En el dia d’avui s’ha obert el termini per a sol·licitar les beques Erasmus+ de l’I.E.S. Quartó del Rei per a realitzar mobilitats el mes d’agost/setembre. En la present convocatòria s’ofereixen específicament les places de mobilitat i aprenentatge per a l’alumnat del centre. S’oferiran places de Mobilitat de Curta Durada (MCD) que podrà sol·licitar l’alumnat que actualment cursa 4t d’ESO i 1r de batxillerat en el nostre centre. Les MCD es duran a terme en un període de 21 dies, entre el 21 d’agost i 10 de setembre.

Amb aquestes activitats pretenem brindar al nostre alumnat una oportunitat única per a practicar les llengües estrangeres de manera natural, millorar la seva competència digital, aprendre sobre altres cultures i conèixer altres sistemes educatius.
Aquest tipus de mobilitats es faran en els centres Kuopion klassillinen lukio (Finlàndia) i Gesamtschule Münster-Mitte (Alemanya).

Les bases de participació i criteris de selecció es troben publicats a la web del projecte. Per a qualsevol qüestió específica, no dubtin a contactar amb el correu erasmus@iesquartodelrei.es.

Aquestes beques es realitzen amb el finançament de la Unió Europea gràcies a l’Acreditació Erasmus que el nostre centre té des del curs 2021/22.