COMPRA DE CHROMEBOOKS – Alumnat 1r ESO

Accés a la botiga on-line

L’accés a la botiga on-line estarà disponible del 01/06/2023 al 13/08/2023 (tots dos inclosos).

Instruccions de compra

Abans de realitzar el procés de compra del chromebook recomanem llegir les següents instruccions detalladament.

PAS 1. Introduir el codi del nostre centre escolar:

i fer clic sobre el botó ENTRAR.

Si ha fet correctament aquest pas, entrarà en la següent pantalla, on en la part superior apareixerà el nom del nostre centre escolar: IES QUARTÓ DEL REI, tal com apareix en la següent imatge:

És molt important que comprovi que està accedint al centre adequat. En cas d’error el seu dispositiu podria ser enviat a un altre centre escolar.

PAS 2. Seleccionar els productes que voleu comprar.

Només és obligatòria la compra del primer producte, etiquetat com a Chromebook R753T tàctil 11.6” + Cànon. La resta de productes són opcionals, encara que el centre recomana a les famílies la compra de l’extensió de garantia de 3 o 4 anys.

MOLT IMPORTANT: el preu del dispositiu s’ha reduït de 373,95 € inicials, fins a 332,81 €, ja que el centre es farà càrrec de la compra de la Llicència Google for Education (amb un cost de 41,14 €) que tot Chromebook té associada pel seu ús educatiu. Aquesta llicència és individual, només cal comprar-la una vegada i té vigència durant tot el temps que l’alumne estigui cursant estudis al centre.

A més, el centre també s’encarregarà de la compra de la llicència anual del programari BLOCKSI per l’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t ESO, que té un cost anual de 13,64 € per alumne/a i any.

Per tant, un alumne de 1r ESO té un estalvi total de 54,78 € (41,14 € + 13,64 €), gràcies a la subvenció concedida per la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca.

Els Chromebooks tenen una garantia de 3 anys, que cobreix qualsevol defecte de fàbrica.

A banda d’aquesta garantia, durant el procés de compra podrà adquirir (de forma totalment opcional) una de les extensions de garantia (de 3 o 4 anys), obtenint una garantia de 3 o 7 anys totals, en funció de l’extensió adquirida.

Durant la compra, pot entrar en cada producte i consultar el seu detall,  característiques i condicions particulars. Per exemple, en la següent imatge es pot observar el detall del producte Pla de serveis Estàndard – 3 anys – Extensió de garantia acer – limitada

PAS 3. Seleccioneu el o els productes que voleu comprar. Aquests productes s’aniran afegint a la cesta de la compra.

Una vegada triats tots els productes, fer clic sobre el botó VER LA CESTA.

Recordeu que només és obligatòria la compra del primer producte, etiquetat com a Chromebook R753T tàctil 11.6” + Cànon digital. La resta de productes són opcionals.

Abans de realitzar la compra de l’extensió de garantia de 3 o 4 anys, us recomanen la lectura del següent document facilitat pel proveïdor, on teniu més informació sobre les cobertures d’aquestes extensions de garantia.

PAS 4. En la pantalla CISTELL, comproveu que tot és correcte. Si és així, feu clic sobre el botó DADES PERSONALS.

PAS 5. A la secció DADES PERSONALS heu d’indicar les dades de l’adult que realitzarà el pagament del dispositiu.

A més, heu d’indicar les dades de l’alumne/a (o alumnes, en cas de que compreu dispositius per més d’una alumne) propietari del dispositiu. Indiqueu “Secundària” i el nivell que cursarà l’alumne/a. Si sabeu el grup indicar-ho. En cas que no sapigueu el grup, simplement trieu l’opció “No es sap“.

Finalment, en aquest pas, heu de triar el mètode de pagament:

PAS 6. Una vegada realitzat el pagament apareixerà una pantalla de confirmació de la compra, semblant a la següent:

El dispositiu arribarà al centre IES Quartó del Rei durant la primera setmana de setembre. Durant la primera setmana de setembre s’informarà a les famílies, a través de GESTIB i la web del centre, de les dates per recollir aquest material. En cas que els dispositius arribessin més tard (per problemes de transport o altres motius) els dispositius seran lliurats directament a l’alumnat durant els primers dies de classe.

Els accessoris (funda, ratolí, auriculars) arribaran durant el mes de setembre i seran lliurats directament a l’alumnat.

Podeu trobar més informació i ajuda, a través de la documentació que el proveïdor, ICONO, posa a la vostra disposició a través de la seva web: https://www.iconoguia.com.