ESCOLES D’ESTIU 2021

L’Ajuntament de Santa Eulària des Riu ha anunciat els programes per a les Escoles d’Estiu per a l’any 2021, que enguany inclou descomptes del 50% per a famílies afectades per cessament d’activitat d’autònoms entre l’1 de gener de 2021 i el moment de la inscripció. Així mateix, també es podran reduir la quota les afectades per un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO). Aquest any es manté l’exempció total en el cas de nens amb una discapacitat certificada superior al 51% i, com a novetat, s’inclou una reducció del 50% per als petits amb discapacitat d’entre el 33% i el 50%. Altres bonificacions són el pagament de la meitat del preu per a famílies nombroses o monoparentals i un benefici d’un 10% de descompte per al segon membre de la família inscrit a l’escola.

Les Escoles d’Estiu de Santa Eulària des Riu van comptar l’any passat amb gairebé 500 joves entre Santa Eulària (275), Santa Gertrudis (62) i Es Puig d’en Valls (73 a S’Olivera i 83 a les instal·lacions poliesportives). Les places disponibles per a aquest any, per a nens i nenes nascuts entre 2009 i 2017, dependran de la normativa sanitària vigent en el moment de la finalització del període d’inscripció, que serà entre el 18 i el 24 de maig (ambdós inclosos).

Tendran preferència els menors empadronats al municipi de Santa Eulària i les places s’adjudicaran per ordre d’inscripció. Després, en el cas que encara en quedin de disponibles, entraran a les escoles d’estiu els que no estiguin empadronats, però sí escolaritzats al municipi. El llistat provisional es publicarà el 27 de maig, mentre que el termini per fer el pagament i aportar la documentació pendent estarà comprès entre el 28 de maig i l’1 de juny. Tots els tràmits es poden realitzar de forma telemàtica al web www.santaeulariaculturaijoventut.com.

El període d’activitats està previst entre l’1 de juliol i el 31 d’agost. Per afavorir la conciliació familiar i laboral, hi haurà setmanes extraordinàries al juny a l’IES Quartó del Rei i a les instal·lacions esportives des Puig d’en Valls. D’altra banda, al setembre es podrà afegir una setmana a les instal·lacions esportives de Santa Eulària i as Puig d’en Valls.

Podeu consultar tota la informació en el següent enllaç.