Obertura del centre i cita prèvia

Estimades famílies i alumnat,

A partir del dimecres 27 de maig el nostre centre tornarà a obrir les seves portes.

Com ja sabeu, continuem dins de l’estat d’alarma decretat pel govern, per la qual cosa hem d’intentar minimitzar, en la mesura que sigui possible, les activitats presencials al centre.

Les activitats presencials permeses durant aquest període seran:

1) ATENCIÓ A L’ALUMNAT DE 4t ESO. Consistiran en tutories sobre els continguts d’una matèria concreta. Aquestes tutories hauran de ser sol·licitades amb CITA PRÈVIA, indicant clarament: nom i cognoms de l’alumne/a i matèria sobre la que vol rebre la tutorització.

2) ATENCIÓ A LES FAMÍLIES. Orientades a la realització de gestions de tota mena que NO PUGUIN SER ATESES MITJANÇANT TELÈFON O CORREU ELECTRÒNIC. S’haurà de sol·licitar CITA PRÈVIA, indicant clarament: nom i cognoms de la persona que anirà al centre i descripció de la gestió que es vol realitzar.

Podeu sol·licitar cita prèvia mitjançant:

Correu electrònic: citaprevia@iesquartodelrei.es
Telèfon: 680 289 917

Una vegada concretada la data i hora de la cita, s’informarà als interessats via correu electrònic o telèfon.

Recordeu que l’assistència al centre s’ha de realitzar seguint les mesures sanitàries establertes pel control del virus, per la qual cosa ÉS OBLIGATORI portar mascareta, guants (de forma opcional) i mantenir en tot moment la distància de seguretat de 2 metres.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració !!!