Prematrícula escoles adscrites – Curs 2020 – 2021

Instruccions per realitzar el tràmit

Podeu accedir al formulari de prematrícula a través del següent enllaç:

Accedir al formulari de prematrícula

Abans de realitzar el procés, us recomanem llegir les següents intruccions:

1. Per realitzar el formulari necessiteu el CODI D’ALUMNE/A que us han de facilitar en el vostre centre (CEIP Venda d’Arabí o CEIP Sant Carles). Cada alumne/a té un codi únic que li identifica de forma unívoca i que es farà servir com a mesura de seguretat per garantir que les dades introduïdes són verídiques i que no ha existit un intent de suplantació d’dentitat. Si no disposeu d’aquest codi, si us plau, abans de realitzar el formulari de prematrícula contacteu amb el vostre centre.
  2. Aquest tràmit és vinculant, és a dir,  la selecció de matèries optatives que es realitzin no podran ser modificades en un moment posterior.

3. En cas que facis el tràmit i t’hagis equivocat o canviïs d’opinió, pots tornar a realitzar-lo novament. Recorda que tindrem en compte les opcions triades en el darrer formulari enviat.

4. Aquest tràmit és un procés anterior a la matrícula oficial, que es realitzarà del 14/07/2020 al 24/07/2020, tots dos inclosos.

També us recomanem visualitzar la següent presentació que us donarà informació diversa sobre el centre,  calendari escolar, materials que necessitaran els vostres fills i filles el proper curs… i fins i tot un vídeo explicatiu de com realitzar del procés de prematrícula: