Subcampions al Concurs d’Aforismes de l’Any Fuster

Na Sara Naomi Sas, alumna de 2nB, ha quedat en segon lloc al Concurs d’Aforismes organitzat per la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa amb la Conselleria d’Educació i Formació Professional.

El director de l’IES Quartó del Rei, N’Antonio Márquez, i el professor del Departament de Llengua i Literatura Catalana En Miquel Àngel Mompó recolliren, junt a l’alumna, aquest guardó a la seu territorial d’Eivissa, aquest darrer divendres.

El certamen s’emmarca en la celebració del centenari del naixement de Joan Fuster, valencià universal i gran assagista en llengua catalana, autor de desenes d’aforismes. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han après a fer sentències en català, aforismes, gràcies a la celebració d’aquest concurs.