Primer classificat individual i segon classificat a nivell de centres a la XXXVI Olimpíada de Química de les Illes Balears

Tal com ja va passar l’any passat, el nostre centre ha aconseguit uns resultats impressionants a la seva participació a les Olimpíades de Química convocades per la Universitat de les Illes Balears (UIB) i celebrades el passat 9 de març.

Concretament, el Mario Collado Pedroche, alumne de 1r Batxillerat, ha estat el primer classificat d’aquesta edició, mentre que el Marc Ferrer Riera, també alumne de 1r Batxillerat, ha rebut menció per la seva participació. D’igual forma, el nostre centre, ha obtingut per segon any consecutiu, el segon lloc dins de la classificació de centres de les Illes Balears.

Podeu consultar l’acta completa de l’olimpíada al següent enllaç.

Enhorabona al nostre alumnat per aquest èxit !!!