DILLUNS 12 DE SETEMBRE COMENCEM EL CURS

Benvolgudes famílies,

El dilluns 12 comença el nou curs escolar en horari de 8 a 14:05 per a tots els nivells.

L’alumnat de 1r d’ESO es dirigirà al gimnàs on el rebran els caps d’estudi i els tutors. L’alumnat d’altres nivells es dirigirà cap a les seues aules corresponents on els estarà esperant el seu tutor.

El llistat d’alumnes de batxillerat està publicat des d’avui dissabte. La resta de nivells es publicarà demà.

El transport escolar ja estarà disponible des de dilluns en el seu horari habitual.

La reserva d’entrepans mitjançant la pàgina web del centre està desactivada temporalment. Poden fer la reserva cada dia a la cafetereia abans de les 8 hores.

Atentament,

La Direcció.

Estimadas familias,

El lunes 12 empieza el nuevo curso escolar en horario de 8 a 14:05 para todos los niveles.

El alumnado de 1º de ESO se dirigirá al gimnasio donde será recibido por los jefes de estudio y los tutores. El alumnado del resto de niveles se dirigirá sus clases correspondientes donde estará esperando su tutor.

Las listas de alumnos de bachillerato están publicadas desde hoy sábado. El resto de niveles se publicará mañana.

El transporte escolar ya estará disponible desde el lunes en su horario habitual.

La reserva de bocadillos mediante la página web ha quedado temporalmente desactivada. Pueden hacer la reserva cada día en la cafetería antes de las 8 horas.

Atentamente,

La Dirección.