Projectes d’Aprenentatge Servei: Gota a gota i SOS Refugiats

L’IES Quartó del Rei ha dut a terme els Projectes d’Aprenentatge Servei Gota a gota i SOS Refugiats entre el 24 de març i l’1 d’abril.

Els Projectes d’Aprenentatge Servei són una combinació entre dos elements: l’adquisició de coneixements, habilitats, actituds i valors i el servei solidari a la comunitat.

El projecte Gota a gota té com a objectiu conscienciar sobre la importància de l’acte de la donació altruista, sigui de sang o de qualsevol òrgan o materials necessaris per a la humanitat, i arribar a tots els sectors que tenen relació amb l’educació (alumnat, professorat, famílies i personal no docent).
Els alumnes de 1r i 3r d’ESO han estat els encarregats d’organitzar una campanya de conscienciació per al poble de Santa Eulària i una jornada de donació de sang amb la col·laboració de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears.

El projecte SOS Refugiats permet entendre millor els motius i l’experiència d’aquells que han deixat la seva casa sense saber amb què es trobaran pel camí ni en el lloc de destí. Per poder arribar a entendre com de complexa és aquesta situació i quantes vides implica, s’han dissenyat diferents tasques i activitats.
Els alumnes de 2n i 4t d’ESO han estat els encarregats d’organitzar una campanya de sensibilització i una recollida d’aliments i productes d’higiene al poble de Santa Eulària per a donar-los a l’associació Nuestra Ucrania.

Gota a gota

SOS Refugiats