4t ESO – Documental “Me llamo Violeta”

Els nostres alumnes de 4t ESO han anat a veure el documental Me llamo Violeta dels directors Marc Parramon i David Fernández.

A l’hotel Aguas de Ibiza, la jove Violeta de 14 anys ha pogut compartir la seva experiència amb els nostres alumnes de 4t ESO. Des de l’empatia del testimoni ha contat la seva experiència i el seu procès d’acceptació personal i social. A iniciativa de l’associació Vívete i en el marc dels actes LGTBI desenvolupats per diversos organismes oficials el documental, estrenat al Festival de Málaga i amb èxit de crítica i públic, arriba ara a Santa Eulària del Riu i serveix per educar el nostre alumnat en el respecte a la diferència, la llibertat i la igualtat.

“Em sembla molt important”, deia un alumne. “M’ha paregut superinteressant i sento que he après moltíssim”, deia una altra alumna. El fet cert és que ningú ha restat indiferent i tothom ha compartit les seves opinions amb na Violeta en un inici de curs que aposta pel compliment i coneixement dels drets humans, la sensibilització, la no discriminació per motius d’orientació sexual i la convivència.