Darrera actualització el Divendres, 22 Juny 2018

calcul-m1

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ

Aquí pots trobar els criteris de qualificació i avaluació de pendents de matemàtiques per a tots els cursos.

EXERCICIS DE RECUPERACIÓ DE SETEMBRE

1r d'ESO

2n d'ESO

3r d'ESO acadèmiques

3r d'ESO aplicades

4t d'ESO acadèmiques

La nota de setembre es calcularà com:

100% de l'examen si aquest és d'un 5 o més.

80% examen i 20% exercicis de recuperació si l'examen és inferior a 5. Per que la nota total sigui 5 o superior, la nota de l'examen ha de ser 4 o més.

Vist: 2010