Darrera actualització el Dimarts, 19 Juny 2018

DOSSIERS DE RECUPERACIÓ DE LES PENDENTS. CURS 2017/2018

Dossier de primer ESO    Dossier de segundo ESO    Dossier de tercer ESO

TAULA DELS CRITERIS D'AVALAUCIÓ I DE QUALIFICACIÓ DEL DEPARTAMENT

Legislación sobre la Evaluacion Ordinaria en junio o extraordinaria de septiembre sobre el aprendizaje del Alumnado

Información en relación al Entrega de de notas para madres o padres Separados o divorciados

FEINA PER A LA RECUPERACIÓ DE LA MATÈRIA A L'EVALUACIÓ DE SETEMBRE

1r d'ESO

TASQUES PER A LA RECUPERACIÓ DE L'AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE SETEMBRE DEL CURS 2017-2018  PER ALS ALUMNES DE 1r d'ESO.

2n d'ESO

FEINES PER RECUPERAR GEOGRAFIA I HISTÒRIA A 2n ESO. SETEMBRE 2017-2018

3er d'ESO

FEINES PER RECUPERAR GEOGRAFIA I HISTÒRIA A 3r ESO. SETEMBRE 2017-2018