Darrera actualització el Dimecres, 20 Juny 2018

DEPARTAMENT DE FÍSICA I QUÍMICA

Molcula

DOCUMENT EXPLICATIU DE COM ES CALCULA LA NOTA A LA MATÈRIA DE FÍSICA I QUÍMICA

criteris qualificació física i quíica.pdf

AQUÍ POTS DESCARREGAR ELS QUADERNS DE REPÀS PER APROVAR LA MATÈRIA PENDENT DE CURSOS ANTERIORS

Des del departament et recomanem que facis el quadern d'activitat i si tens algun dupte ens ho demanis. Aquest quadern et servirà per estudiar per a l'examen.

Feina recuperació 2n A

Quadern Recuperació 2n B i C.odt

Feina recuperació PMAR

Feina recuperació 3r ESO (tots)