COMPRA ONLINE

COMPRA ONLINE DE CHROMEBOOK PER L'ALUMNAT DE 1r ESO. CURS 2018-2019

El període de compra dels Chromebooks a través de la botiga virtual ha finalitzat.

Si no han fet la compra, han de venir al centre com a tard demà dimecres 19 per poder-ho fer.

Darrera actualització el Divendres, 06 Octubre 2017

BIBLIOTECA IES QUARTÓ DEL REI

Bibliotecàries: Begonya Pérez i Cristina Crespo

BIBLIO 1

BIBLIO 3

NOVETAT

Ja tenim tots els llibres de lectura obligatòria de castellà i català de tots els cursos d'ESO a la biblioteca del nostre centre, estan disponibles per a tot l'alumnat.

Vine a per ells.

Moltes gràcies a l' APIMA, ja que tots aquest llibres has sigut comprats per ells per al fons de la nostra biblioteca.

Disfruteu molt de la lectura.

La coordinadora.

ENQUESTA BIBLIOTECA

Ens agradaria saber quina relació teniu amb els llibres i sobretot els vostres gustos per tal de millorar la nostra biblioteca i incorporar al nostre fons bibliotecari  exemplars que siguin del vostres interès. Per això hem preparat una enquesta que vos agraïríem que emplenéssiu.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

Vos esperem a la biblioteca.

La coordinadora.

ENQUESTA BIBLIOTECA IES QUARTÓ DEL REI