PROJECTE D'AGRICULTURA TRADICIONAL I D'ENJARDINAMENT DE L'IES QUARTÓ DEL REI

FLORES

Des del mes de febrer, aquest centre ha encetat un projecte d'hort escolar amb alumnat d'aula ordinària i l'alumnat UEECO (Unitat Específica Educativa de Centre Ordinari amb Currículum propi).

És un treball il·lusionant que s'està desenvolupant gràcies a la col·laboració del professorat, de l'alumnat que treballa amb molt d'entusiasme, del CIFP Can Marines, de la cooperativa agrícola de Santa Eulària, dels quals rebem assessoria i materials (eines, llavors, consells...), de Can Meco, un espai neuronal integral per ciutadans de l'illa d'Eivissa que creuen en la cultura, l'educació, la informació dels individus i l'acció directa en el recolzament de persones, col·lectius, idees i projectes amb una finalitat educativa i cultural i de la Jardineria José Salmerón de Santa Eulàlia.

Aquest curs, l'IES Quartó del Rei ha obert les seves portes al i pel municipi i gràcies aquest i a la gent que l'integra, volem dur endavant projectes com aquest, que facin del nostre centre un entorn d'aprenentatge i de formació integral dels nostres futurs adults.

Si vols veure l'evolució del nostre treball anirem afegint fotos.

Fes clic a l'enllaç................... Jardí botànic

Acer R751TN R751T wp 11

COMPRA CHROMEBOOKS

INSTRUCCIONS

graduacion21

OFERTA FP A LES ILLES

IES QUARTO DEL REI 2015

Copyright © 2019 IES QUARTÓ DEL REI. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.

ENTITIES

Programa Operatiu d Ocupació Formació i Educació de lFSE 2014 2020 1                            national police          Institute for  Coexistence  and School Success