Darrera actualització el Dimarts, 10 Octubre 2017

logo   consell eivissa

L'IES Quartó del Rei vol agrair al Consell d'Eivissa per la seva subvencició per fer-nos la compra de 26 contenidors de reciclatge per al nostre IES, al CIFP Can Marines, a la cooperativa agrícola de Santa Eulària, a Can Meco i a la Jardineria José Salmerón de Santa Eulàlia pel seu recolç logístic que ens ha ajudat a desenvolupar el projecte del nostre jardí botànic i hort escolar.

A l'ONG Ordenadores Solidarios, a la delegació de l'Agència Tributària i a l'Hospital Can Misses d'Eivissa per la donació d'equips informàtics.

A l'APIMA pel seus esforços en posar en marxa la nostra biblioteca, dotant-la d'exemplars, cercant material informàtic per al centre, per la seva col·laboració en festes i actes culturals i la seva participació en el Consell Escolar que fa que el nostre IES millore cada dia.

IMG-20170530-WA0011   IMG-20170530-WA0016

IMG-20170530-WA0015  IMG-20170530-WA0014