Darrera actualització el Dissabte, 14 Octubre 2017

BIBLIO 1

BIBLIO 3

NOVETAT

Ja tenim tots els llibres de lectura obligatòria de castellà i català de tots els cursos d'ESO a la biblioteca del nostre centre, estan disponibles per a tot l'alumnat.

Vine a per ells.

Moltes gràcies a l' APIMA, ja que tots aquest llibres has sigut comprats per ells per al fons de la nostra biblioteca.

Disfruteu molt de la lectura.

La coordinadora.

ENQUESTA BIBLIOTECA

Ens agradaria saber quina relació teniu amb els llibres i sobretot els vostres gustos per tal de millorar la nostra biblioteca i incorporar al nostre fons bibliotecari  exemplars que siguin del vostres interès. Per això hem preparat una enquesta que vos agraïríem que emplenéssiu.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

Vos esperem a la biblioteca.

La coordinadora.

ENQUESTA BIBLIOTECA IES QUARTÓ DEL REI