ACTIVITATS A LA SEU UNIVERSITÀRIA DE LA UIB D'EIVISSA I FORMENTERA

La Universitat de les Illes Balears, a la seua Seu universitària d'Eivissa i Fromentera, el proper dimecres 20 de febrer durà a terme activitats d'interès per a l'alumnat de primària i secundària i les seves famílies.

A les 18 hores: Ciència per a tothom: Demolab. Es duran a terme activitats relacionades amb la Física i la Química, oberts a l'alumnat de primària i secundària, com també al públic en general.

A les 19 hores: xerrada "El meu fill o filla acaba l'ESO. Què pot fer?", adreçada a pares i mares d'estudiants de tercer i quart d'ESO, a càrrec dels tècnics del Programa d'Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB)  i de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat.

Vicerectorat d'Estudiants

Universitat de les Illes Balears.

graduacion21

OFERTA FP A LES ILLES