NOTES 1A AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que el dia de lliurament dels butlletins de la primera avaluació serà el divendres 7 de desembre, amb el següent horari:

- de 08,00 a 10 lliurament de butlletins per part per part dels tutors/es en l’aula de referència de l’alumne

- de 10,00 a 11 període de reclamacions.

Seria recomanable que les famílies es presentin per recollir els butlletins, tot i que, els butlletins no recollits es podran obtenir després a la secretaria de centre.

L’alumnat haurà de romandre al centre durant tot l’horari lectiu.

La direcció

Estimadas familias,

Queremos informarles que el día de entrega de los boletines de notas de la primera evaluación será el viernes 7 de diciembre, con el siguiente horario:

- de 08,00 a 10 entrega de boletines por parte de los/las tutores/as en el aula de referencia del /de la alumno/a.

- de 10.00 a 11 periodo de reclamaciones.

Seria recomendable que las familias se presentarans para recoger los boletines. No obstante, los boletines no recogidos se podrán obtener despues en la secretaría del centro.

El alumnado deberá quedarse en el centro durante todo el horario lectivo.

La dirección.

ENTITATS