CHROMEBOOKS

Benvolgudes famílies,

L'IES Quartódel Rei us informa que, el pròxim dimecres 28 de novembre, es realitzarà una formació bàsica sobre l'ús del chromebook per a les famílies de l'alumnat de 1r d'ESO.

Aquesta formació comencarà a les 18:00 h, es desenvoluparà l'aula de Tecnologia (planta baixa), amb una durada aproximada d'una hora i mitja.

Esperem la vostra assistència.

Estimadas familias,

El IES Quartó del Rei os informa que, el próximo miércoles 28 de noviembre, se realizará una formación básica sobre el uso del chromebook para las familias del alumnado de 1º de ESO.

Esta formación empezar`a las 18:00 h, se desarrollarà en el aula de Tecnología (planta baja), con una duración aproximada de una hora y media.

Esperamos su asistencia.

ENTITATS