EDUTECA

La Conselleria Educació i Universitat ha posat a la disposició de tot l'alumnat i professorat de les Illes Balears EDUTECA, una plataforma de préstec de llibres electrònics i club de lectura per a biblioteques escolars. La plataforma consta d'una biblioteca digital per fomentar la lectura individual amb més de 3159 reucrsos en castellà, català i anglès, entre altres. Des del centre hem donat d'alta a tots els nostres alumnes per a que puguin utilitzar-la.

Les dades d'accés a Eduteca http://eduteca.biblioescolaib.cat seran les següents:

Usuari: és l'adreça electrònica de cada alumne que utilitza al centre.

Contrasenya: La que la hem fet arribar a l'alumnat.

Una vegada al web d'Eduteca, heu de clicar a "El meu compte" i posar les dades d'accés per entrar-hi.

Cada usuari o usuària ha rebut un correu electrònic amb les dades d'accés indicades anteriorment.

Comissió de la Biblioteca.

ENTITATS

policia nacional          Institut per a la Convivència i l'Èxit Escolar