COMPRA DE CHROMEBOOKS – Alumnat 1r ESO

Accés a la botiga on-line

L’accés a la botiga on-line estarà disponible fins al 14 d’agost.

Tota compra realitzada dins d’aquest termini té el lliurament garantit pel començament del curs 2020-2021 i les despeses d’enviament seran de franc.

Les compres realitzades fora d’aquest termini hauran de ser gestionats directament per les famílies amb l’empresa proveïdora ICONO.

Instruccions de compra

Abans de realitzar el procés de compra del chromebook recomanem llegir les següents instruccions detalladament.

PAS 1. Introduir el codi del nostre centre escolar:

i fer clic sobre el botó ENTRAR.

Si ha fet correctament aquest pas, entrarà en la següent pantalla, on en la part superior apareixerà el nom del nostre centre escolar: IES QUARTÓ DEL REI, tal com apareix en la següent imatge:

És molt important que comprovi que està accedint al centre adequat. En cas d’error el seu dispositiu podria ser enviat a un altre centre escolar.

PAS 2. Seleccionar els productes que voleu comprar.

Només és obligatòria la compra del primer producte, etiquetat com a Chromebook R752T tàctil 11.6” + cànon. La resta de productes són opcionals.

MOLT IMPORTANT: el preu del dispositiu s’ha reduit de 340,70 euros inicials, fins a 312,81 euros, ja que el centre es farà càrrec de la compra de la Llicència Google for Education que tot Chromebook té associada pel seu ús educatiu. Aquesta llicència és individual, només cal comprar-la una vegada i té vigència durant tot el temps que l’alumne estigui cursant estudis al centre.

A més, el centre també s’encarregarà de la compra de la llicència anual del programari BLOCKSI per l’alumnat de 1r, 2n i 3r ESO, que té un cost anual de 13,53 euros per alumne/a.

Per tant, un alumne de 1r ESO té un estalvi total de 41,42 euros, gràcies a la subvenció concedida per la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca.

Durant la compra, pot entrar en cada producte i consultar el seu detall,  característiques i condicions particulars. Per exemple, en la següent imatge es pot observar el detall del producte Plan de servicio ampliado 3 años acer

PAS 3. Seleccioneu el o els productes que voleu comprar. Aquests productes s’aniran afegint a la cesta de la compra.

Una vegada triats tots els productes, fer clic sobre el botó VER LA CESTA.

Recordeu que només és obligatòria la compra del primer producte, etiquetat com a Chromebook R752T tàctil 11.6” + cànon. La resta de productes són opcionals.

PAS 4. En la pantalla CESTA DE LA COMPRA, comproveu que tot és correcte. Si és així, feu clic sobre el botó DATOS PERSONALES.

PAS 5. En la pantalla DATOS PERSONALES  heu d’omplir les dades personals de l’adult que realitzarà el pagament, les dades de l’alumne (o alumnes, en cas de comprar més d’un dispositiu) i triar el mètode de pagament.

En cas de triar com a mètode de pagament FINANCIACIÓN, podeu consultar les condicions a través de l’enllaç Ver las condiciones.

PAS 6. Una vegada realitzat el pagament (o haver triat el mètode de FINANCIACIÓN) apareixerà una pantalla de confirmació de la compra, semblant a la següent:

El dispositiu arribarà al centre IES Quartó del Rei durant la primera setmana de setembre. Una vegada rebuts, es configuraran i es procedirà a avisar a les famílies perquè vagin a recollir-los al centre. En cas de no poder configurar els dispositius abans del dia 10 de setembre (dia de començament del curs escolar 2020-2021) els dispositius seran lliurats directament a l’alumnat.

Els accessoris (funda, ratolí, auriculars) arribaran durant el mes de setembre i seran lliurats directament a l’alumnat.

Podeu trobar més informació i ajuda, a través de la documentació que el proveïdor, ICONO, posa a la vostra disposició.

Procés de compra PORTAL FAMÍLIES

Preguntes freqüents (FAQ)